Markkinointi

Pelkkä tuotannon tekeminen harvoin riittää, vaan sitä pitää osata myös markkinoida

Tuotantojen täytyy näkyä kaikkialla

Oheismateriaalit

(kansikuvat, julisteet, trailerit, still-kuvat)

Mervi Airaksinen Kasvukäyrän podcast-kansikuvassa

Markkinoiminen on yhtä tärkeää, kuin itse tuotanto

Podcastien “löydettävyys” etenkin äänimuodossa on usein heikko, niiden pariin pitää ohjata ihmisiä kolmansilta alustoilta, kuten LinkedIn:stä, Instagramista, tai Facebookista.

Me huolehdimme ensinnäkin siitä, että sinulla on tarvittavat materiaalit jokaiseen somekanavaan, oli kyse sitten videoklipeistä, blogipostauksista tai valokuvista.

YouTube -mainonta

Tehokkain tapa tavoittaa yleisö

YouTube -mainonta on yksi tehokkaimmista mainonnan muodoista. Adelaide-tutkimuskeskuksen Attention Unitilla mitattuna itseasiassa kaikkein tehokkain. Krash toteuttaa sinun YouTube -kampanjasi aina suunnittelusta tuotantoon ja jakeluun.


Katso video tai lue Krashin blogista, miten tehdä se itse!

Ulkomainonta

Rikasta elämää podcastin mainos Kampin metroasemalla

Herätä huomiota ja jää mieleen ulkomainonnan avulla

Vaikka podcast onkin monesti vapaamuotoista keskustelua, se ei tarkoita, etteikö podcasteja tulisi suunnitella kunnolla. Suunnitteluvaiheeseen liittyy paljon muutakin, kuin pelkkien podijaksojen aiheiden miettimistä.

Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?

Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.