Markkinointi
Pelkkä tuotannon tekeminen harvoin riittää, vaan sitä pitää osata myös markkinoida
Tuotantojen täytyy näkyä kaikkialla
Oheismateriaalit
(kansikuvat, julisteet, trailerit, still-kuvat)
Markkinoiminen on yhtä tärkeää, kuin itse tuotanto
Podcastien “löydettävyys” etenkin äänimuodossa on usein heikko, niiden pariin pitää ohjata ihmisiä kolmansilta alustoilta, kuten LinkedIn:stä, Instagramista, tai Facebookista.
Me huolehdimme ensinnäkin siitä, että sinulla on tarvittavat materiaalit jokaiseen somekanavaan, oli kyse sitten videoklipeistä, blogipostauksista tai valokuvista.
YouTube -mainonta
Tehokkain tapa tavoittaa yleisö
YouTube -mainonta on yksi tehokkaimmista mainonnan muodoista. Adelaide-tutkimuskeskuksen Attention Unitilla mitattuna itseasiassa kaikkein tehokkain. Krash toteuttaa sinun YouTube -kampanjasi aina suunnittelusta tuotantoon ja jakeluun.
Katso video tai lue Krashin blogista, miten tehdä se itse!
Ulkomainonta
Herätä huomiota ja jää mieleen ulkomainonnan avulla
Vaikka podcast onkin monesti vapaamuotoista keskustelua, se ei tarkoita, etteikö podcasteja tulisi suunnitella kunnolla. Suunnitteluvaiheeseen liittyy paljon muutakin, kuin pelkkien podijaksojen aiheiden miettimistä.
Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?
Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.